Veckans händelser

2010-01-21 @ 12:33:01

Lite dålig uppdatering här märker jag. Min tisdag började med lugn skoldag. Sen tog jag mig till Limhamn för en jobbintervju. Men jag föll mest på att jag bara kan jobba fram till i augusti. Samtidigt som hon tyckte jag hade en väldigt fin ansökan, vilket var positivt att höra. Jobbsökandet går vidare..

Efter det tog jag mig in i stan på jakt efter en väska och ett usb-minne. Jag fann äntligen en väska jag blev riktigt nöjd med :) Och ett stort usb-minne, vilket var behövligt. Igår var jag ledig och tog det lugnt på dagen och sedan städade jag ordentligt här hemma, skönt. Vid fyra var jag i skolan för att hjälpa till på Öppet hus och precis innan dess hade Emma hört av sig och tyckte vi kunde samla ihop oss och ta det lugnt på kvällen. Så efter det öppna huset som gick bra tog jag mig hem och sedan droppade gänget in vid halv tio, med mat som skulle bestått av kinamat men som var tvunget och ändras till McDonalds. Gillar verkligen när det händer spontana saker och bara roligt att kunna erbjuda platsen när jag har en. :) Vi sjöng sing star och hade trevligt fram till tolv. Då var det vissa som ville hem eftersom de inte var lediga idag, som vi andra. Isabelle sov övre för att slippa åka ner till Abbekås och nu har hon gått och jag har börjat dagen med tvättning. Ska ta tag i lite ansökningar och plugg och så får vi se om det händer något roligt mot kvällen.


En mörkbrun väska som jag e riktigt nöjd med :)

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0