Veckan startar

2010-01-11 @ 23:40:55

Hejsan

Hoppas ni haft en skön start på veckan. Själv har jag haft fullt upp. Började med träning imorse.
Var ju några veckor sedan och det kändes verkligen. Haha mitt vänsterlår fick sig faktiskt lite krampkänning så jag lär nog ha svårt att gå ordentligt imorgon, men samtidigt gillar jag det för då vet jag att jag varit ordentlig. :)Efter det åkte jag till skolan för att hugga in på god mat och sedan en geografilektion där vi mest gick igenom kommande arbete. Hade en ny lärare idag då den andra är barnledig. Hoppas verkligen att denna tillför mig bättre geografikunskaper än den förra…

När det var klart skickade jag lite mejl och försökte plugga..det gick sådär, måste vara bättre på det imorgon. Dödade tid med roliga sidor och prat med vänner. Vid halv fem gick jag till jobbet och hoppades på en bra dag..blev precis tvärtom. Men jag ska verkligen inte ge upp än. Har en budget som verkligen är genomförbar med lite envishet och bättre erfarenhet – så jag ska lyckas!

Hemma vid nio och då väntade middag och lugnt schema. Är trött och ska strax krypa ner i sängen och somna till Two and a half men förmodligen. Vi hörs imorgon!


Bild från Callles 18-års dag

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0