Veckan är snart slut

2010-01-15 @ 00:40:24

Hej!
Haft hela igår och idag uppbokad. Igår efter en lång dag i skolan gick jag och jobbade…det gick inte bra. Störigt när man inte får det och funka. Men jag försöker tills det inte går längre i alla fall. Jag var inte direkt glad efter det passet, men Emma hörde av sig att de tänkte ha filmkväll hos Natta och det kändes skönt att få tankarna på något annat. Så efter jobbet åkte jag dit och vi såg American Pie med gänget. Avkopplande och jag var så trött att huvudvärken kom. Hemma rätt sent och somnade snabbt.

Imorse gick jag upp och tvättade och sov emellan. Sen försökte jag få fart i min telefon som varit ur funktion sen förra måndagen. Riktigt trött på mobiltelefoni för tillfället. Knappsatsen la av och jag har allt sparat på minneskortet förutom kontakterna. Försökte typ tio gånger att hinna kopiera alla innan den la av men det gick inte. Gjorde mig i ordning och cyklade för första gången på länge till skolan. Tack vare solen var det inte lika kallt som vanligt, men det var moln på eftermiddagen och då inser man varför bussen är skönare. Gick på en ganska onödig psykologilektion och cyklade sedan hem, men via Triangeln. Jag lämnade in telefonen och som tur var hade jag garanti kvar i hela ett år till. Jag lyckades fresten på lunchen hinna kopiera alla kontakter, vilket var riktigt skönt!

Efter det handlade jag mat för veckan och sedan tog jag mig hem. Tog det lugnt ett tag och såg bl.a. Mästarnas Mästare. Är det bara jag som uppfattar Patrik Sjöberg som riktigt osympatisk och  ohyfsad? Att Catrin håller sig bland de fem bästa i tävlingen kommer mina vänner som insisterar på att golfare inte behöver ha fysik få höra så fort jag får chansen!
Pratade med Natta om kvällens planer och vi kom fram till att slappa tillsammans. Så vid åtta åkte jag mot henne, vi tog en sväng om Hemmakväll och sedan hem till henne och valde film i 4o minuter innan vi bestämde oss för Honey. Mysig film med ett väldigt bra budskap. Och nu är jag hemma igen och ser framemot sovmorgon och helg imorgon!

Kommentarer
Postat av: mams

Jag håller med! Puss

2010-01-15 @ 08:43:02

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0