Turer fram och tillbaka

2010-01-04 @ 01:47:20

Gårdagen blev ju något intressant. När vi e klara o påväg till bussen, ändras planerna och vi ska inte alls möta upp just de tjejerna. Istället går vi en bra promenad i den isande kylan (lovar att det känns kallare och råare här nere) till treans buss och svänger inom hemmakväll för lite godis. Sen tar vi oss till centralen för att möta Alice, men vi är tidiga och e tvungna att gå in och sätta oss på centralen halv elva på kvällen – hur fattigt låter inte det haha? Sen kmr äntligen Alice och då bestämmer vi oss för att gå upp till en annan bar. Men när vi kommit dit så är det stängt. Ni förstår att vid det här laget skrattar vi åt eländet. Istället slutar allt med att vi kvart i tolv går in på Donken och beställer nattamat som om vi varit ute och sätter oss. Haha riktigt fattig, vi hade varken varit ute eller var direkt hungriga men hade inget annat förslag. Trevligt hade vi det i a f och hemma var jag vid ett haha.

Idag så har jag mest slappat, tog tag i städning på eftermiddagen och sedan bestämdes det att vi skulle träffas hos Natta. Så jag lagade köttfärssås, duschade och gjorde mig i ordning på 1,5 h. All stress för min kära vän. ;) Vid nio var jag där och sedan kom några av killgänget och tjejgänget och vi satte oss och såg Mamma Mia. Haha mkt underhållande och faktiskt ett bra tag sen jag såg den.

Nu är jag hemma och ska sova. Imorgon ska jag starta ”en normal” vecka, med tider etc. så jag kommer in i det. Lite plugg står faktiskt på schemat, samt lite shopping och lite annat och på kvällen blir det förhoppningsvis ETAGE! :D

Sov gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0