Trötthet

2010-01-27 @ 15:50:34

Sov för lite igår så närja vaknade var jag trött och det höll i sig under dagen. Rätt lugn dag och svenskan gick bra. Följde med Isabelle upp på stan och kärade som vanligt ner mig i Zaras kollektion. Fick äntligen med mig torrschampo hem till mitt hopplösa hår också.

Vid fyra skiljdes vi åt och jag gick och handlade mat för veckan. Tog mig hem och lyckades äta, sen hamnade jag på soffan. Där lyckades jag hålla mig vaken ett tag innanjag somnade. Kom i säng vid tolv och det konstiga med allt var att jag frös under mitt duntäcke. Jättekonstig eftersom det inte var kallt och jag inte kände mig hängig.

Idag är jag piggare och har tagit det lugnt. Sökt massa jobb och fxat i ordning en nyhet. Ska strax röja lite här hemma för att sedan få finbesök av Isabelle.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0