Spännande nyheter

2010-01-10 @ 22:27:36

Hej på er!

Gårdagskvällen blev lugn, tackade nej till en förmodligen mkt roligt och trevlig kväll hos Emma, vilket var tråkigt. Men kände mig inte pigg och så visste jag att jag skulle jobba idag. Senare hörde killarna av sig och ville äta nachos och eftersom de erbjöd sig att komma hit och servera det tackade jag ju ja. :)Lite stjärnorna på slottet och prat blev det också, kanske inte till allas önskan haha. De gick vid halv elva och sedan ägnade jag mig åt att se two and a half men innan jag somnade.

Idag har jag jobbat ifrån tolv till sju. För att vara tredje dagen flöt det på helt okej och jag kan efter veckan få kalla mig anställd! Riktigt roligt! Hoppas på att det kommer flyta på bra så att alla blir nöjda. Jobbet jag fått är som telefonförsäljare på The Phone House. Vi ringer upp befintliga kunder och erbjuder de kampanjer etc. de kan dra nytta av. Känns som ett väldigt seriöst, ärligt och välkänt företag att jobba för så det är kul. Aldrig gjort något sådant här tidigare, men när chansen gavs så måste jag ju testa och alla är nöjda hittills :)

Nu ska jag plugga lite innan sängen står på schemat. Imorgon kickar terminen igång ordentligt och det innebär gymträning och förmodligen träningsvärk vid nio imorgon. :)

Sov gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0