Soft

2010-01-25 @ 01:04:25

Barnpassningen gick bra. Såg Män som hatar kvinnor. Tänkte att jag ändå sett de andra med sällskap, så denna borde gå bra. Note to my self – ingen bra film att se själv, obehaglig.
Hemma sent och somnade gott.

Idag har jag tagit det lugnt, försökt få lite gjort och ikväll tog jag mig till Natta och såg Galen i Kärlek med tjejerna, mys. Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta med den bok jag läser. Älskar verkligen att läsa och just nu är det enkla romaner som gäller. Riktigt avkopplande.

Kommentarer
Postat av: mams

Härligt <3 låter allt utom att se just DEN filmen själv..förstår dig! Blir så nyfiken..vad läser du för bok? PoK love you!

2010-01-25 @ 12:08:04

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0