Rolig början

2010-01-16 @ 13:46:15

Hoppas er helg har startat bra, det har min!
Jag ”glömde” bort min mattelektion idag och tog det lugnt hela förmiddagen. Vid två tog jag mig ner till Triangeln för att leta efter en väska, men det gick mindra bra. Måste verkligen ha en ny nu. Fick lämna in min lånetelefon eftersom den var operatörslåst. Nu får vi hoppas att min gamla håller tills min vanliga är lagad. Gick in en sväng på Åhlens och hittade en fin värmeljushållare som var på rea och klar värd sina 150 kronor. Så den fick följa med hem. Hemma igen såg jag svenskorna vinna stafetten i skidskytte och lagade lite middag. Gick in i duschen och gjorde mig klar och gick hemifrån vid nio.

Tog mig till Paulsson och resten av killgänget för en rolig kväll innan vi tog oss till KB, efter många omvägar. Det är faktiskt riktigt kul där igen (ni kanske minns att vi inte var nöjde i höstas), många som man känner och fullt ös på dansgolvet. Det resulterade i sen hemgång. Men skötte mig ändå och ställde klockan så att jag kom upp. Har tittat på skidor och gjort mig i ordning. Ska vid halv tre ta mig till Athleticum för att heja fram Natta som tävlar idag! Hoppas att vännerna också dyker upp och hejar. Sen ikväll ska jag passa barn. Ha en skön kväll!


Finare i verkligeheten, men såhär ser den ut.

Kommentarer
Postat av: mams

Jättefin! Puss <3

2010-01-16 @ 18:12:55

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0