Nedlagt jobb

2010-01-18 @ 18:58:54

Hej på er!

Min fortsatta lördag blev bra. Mötte upp vänner på Athleticum och vi tillsammans hejade på Natta som för dagen inte hoppade jättebra, tyvärr. Men samtidigt gjorde det inte så mycket och det är ändå på SM det gäller om några veckor!

Efter det följde jag med Natta hem och vi tog det lugnt, såg Helena vinna skidskyttet och sedan tog jag mig till Limhamn för att passa barn hela kvällen. Hemma rätt sent och somnade gott. Igår jobbade jag, hade innan bestämt att det fick bli sista dagen. Jobbet passar mig helt enkelt inte och att ha ångest för att behöva jobba står jag inte ut med, finns bra många jobb jag kan jobba med istället som är roliga. Att sälja via telefon var inget jag trodde skulle funka bra från början, men ville ändå testa. Jag tjänade trots en väldigt kort period bra med pengar. Men jag känner mig otroligt oeffektiv när man sitter flera timmar med jättemånga samtal och får kanske sälja till fyra av dem..sen har jag aldrig själv gillat försäljare som ringer ;). Näe jag tycker mina egenskaper kommer mycket mer till pass när det gäller mer sociala sammanhang, när man möter kunden för att denne är intresserad. Och att jag får göra mycket mer praktiska saker. Trots det gick jobbet bra igår och jag kunde sluta på topp. :)

Idag har jag provat ut min studentmössa, det är typ bara 143 dagar kvar nu.. :) sen har jag haft geografi och skrivit min filmanalys klart. Jag skickade iväg den tio minuter innan deadline, varför vara ute i god tid när man hinner på kort tid? ;)

Nu ska jag diska undan, laga lite middag och bänka mig framför Idrottgalan med spänd förväntan!!
Telefonen kommer gå varm för den här tjejen,  Anna Nordqvist 099-206 04! Många av dem nominerade har presterat otroliga resultat, men jag kan inte sticka under stol med att jag inte känner extra för att den här tjejens otroliga prestationer ska få lyftas fram! En otrolig bedrift att vinna en major efter endast fem proffstävlingar, att sedan vara med i täten i många av säsongens andra tävlingar och avsluta genom att vinna tävlingen där de absolut bästa på touren under året är med är otroligt! Hon har på ett år tagit sig upp på sjunde plats på världsrankingen och etablerat sig bland världseliten och det endast 22 år gammal. Att det är värt Jerringpriset och kanske "Årets Prestation" tycker jag definitivt. Kan Annika så kan hon!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0