Min onsdag och torsdag

2010-01-07 @ 11:39:45

Min onsdag började surt då jag skulle tvätta, människan som tvättat innan hade glömt och ta bort sin nyckel i låset och kunde inte fås tag i på något sätt. Fatta så arg jag blev! Det är någon elak tvätt-ande som vill att jag ska ha problem haha! Istället tog jag det lugnt. Vi fem befann jag mig på jobbet, med ganska mkt sämre motivation och trodde inte att det skulle gå bra. Men det var som om någon ville hjälpa mig på traven för kort efter att jag kommit hade jag min första kund och tre och en halv timme senare hade jag överträffat mig själv, min chef och de andra och presterat superbra!! Jätteglad för det. Hade tydligen haft bästa resultat hittills av de som precis börjat och för dagen hade jag det av de som jobbade. :D Mkt medveten om att jobbet går i kurvor och att det ena dagen kan gå bra och andra inte alls, mkt handlar om tur. Men samtidigt har jag aldrig gjort ngt sådant här förut så helt blåst verkar jag inte vara. :)

När jag var klar var jag trött så jag tog mig hem och slappade och såg bland annat So you think you can dance och Two and a half men, mkt underhållande.Idag var det upp tidigt för att få tvätta, idag var det ingen som snott tiden som tur var. Har tagit det lugnt emellan.
Nu ska jag strax hämta den och sedan diska och göra mig klar för dagen. En lektion i psykologi väntar och sedan behöver jag skriva ut lite svenskapapper också. En lugn dag och egentligen anser jag och många andra att vi lika gärna kunde ha börjat på måndag, men det tyckte inte riktigt rektorn..

Om jag får bestämma så blir det bio ikväll och filmen Avatar, vi får väl se om sällskapet hakar på idén. Ha en härlig torsdag och jag hoppas att era lediga dagar/jullov har varit lika roliga och sköna som mina! :)

Kommentarer
Postat av: Hampus Lindén

Fan va du är grym! Jag älskar dig!!!!

2010-01-09 @ 00:43:08

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0