Måndagen och tisdagen

2010-01-07 @ 11:29:03

Idag är det första lektionen för terminen som väntar och därmed tänkte jag ta tag i alla rutiner som har en tendens att försämras när man är ledig, så även min blogg! =)

I måndags hade jag ju tänkt komma in i sovrutinerna. Men hur gick det? Jag ”försov” mig alldeles för länge! Haha jag som tänkt plugga och så hade endast en timme på mig att fixa mig och möta Natta på stan. Jaja, utvilad i alla fall. Vi gick runt ett tag och mitt mission var ngt att ha på mig under kvällen. Gick på en hel del rea och jag hittade tillslut en tunn blustopp som passade bra. Natta köpte ett par skor. Vid fyra infann jag mig på mitt förhoppningsvis nya jobb, för att testa på det och få lära mig allt. Jag och min arbetsgivare var nöjda efter första dagen, så det var kul. Men under kvällen hade min mobil lagt av och det innebar en väldig stress för mig och de som ville nå mig då vi alla skulle mötas hemma hos mig vid nio. Men jag skyndade mig hem till kvart i nio, bytte om, sminkade mig etc. och var klar till strax efter nio när Natta kom.

Haha hon var ngt stressad över att det inte gått och få tag på mig, men samtidigt hade hon pratat med alla så när jag förklarat för alla varför jag plötsligt totalignorerade dem var saken löst. ;) Resten av gänget kom strax därefter och tillslut var vi väl ungefär 13 stycken här inne. Haha det är tur att vi är relativt lugna ungdomar, annars hade det lätt blivit kaotiskt. Men vi hade jätteroligt och vid ett befann vi oss på Etage. Det var precis samma koncept som i somras på måndag, dvs. vi Älskade det! Riktigt kul var det och skitbra musik! Hemma var jag väl vid fyra..

Tisdagen blev lugn på dagen, men sen vid fem befann jag mig på jobbet igen för att försöka göra det bra, men den här gången gick det inte alls ngt vidare. ( jag berättar vad detta är när jag vet om jag fått jobbet) Snacka om att ens självförtroende dalar. När jag var klar vid halv nio tog jag mig till Natta, där Emma, Caroline, Alice, Jack och Thom var också för att se film och ta det lugnt, riktigt skönt. Vi så I love you man som var helt okej.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0