Lugn start

2010-01-25 @ 16:14:24

För att vara en lugn dag, började den för tidigt med träning på gymmet. Gick helt okej och känner att träningsvärken kommer. Tog mig till skolan för god lunch och sedan lite slappande innan jag åkte hem. Har sträckläst "En ren skandal" och börjat närma mig slutet. Är hopplös när det kommer till att lägga ifrån mig bra böcker. Men nu måste jag läsa lite psykologi och göra mig i ordning för en spontan middag med ett trevligt gäng på Mosaik. Gott! Känns mysigt och ha lite måndagsmys. Efter det ska jag till Natta och plugga svenska.

Kommentarer
Postat av: mams

Hihi! Ja visst är den svår att lägga ifrån sig..mysigt med lite lättläst o kärlek o spänning ibland! Puss <3!

2010-01-25 @ 23:32:03

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0