Jag hade ju glömt..!

2010-01-18 @ 22:35:36

De vann ju!! Killarna, Henrik och Robert blev Årets Lag! Hade inte vågat hoppas på det, men flög såklart upp ur soffan när jag insåg att de faktiskt tog hem det! Så underbart roligt och deras vinst i World Cup var otroligt grym! Grattis! Sen att jag önskade Anna ett pris för årets prestation gick inte det inte lika bra med.

67,6 procent av svenska folkets röster till Jerringpriset gick till Helena! Så otroligt rolig och ja, om vi inte visste det innan så är hon ju verkligen folkkär! :) Som jag hoppades på att det var hon! Känns jättebra och viktigt också att vi skänker pengar till Haiti ikväll också.

En jättefin gala som avslutades fint. Såklart hade det varit roligt om Helena varit där, men är det någonstans folk har förståelse för det så är det ju på just en sådan här gala. OS är så nära!

Nu ska jag ta det lugnt och sedan sova!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0