Helgens början

2010-01-09 @ 14:46:53

Hejsan!

Härligt att helgen har startat. Min torsdag blev ju något onödig då jag kom till skolan och skulle ha psykologi. Vi var så få där att det inte var någon idé att ha lektion. Jaja, god lunch blev det iaf.
Jag gick och handlade mat för veckan istället och tog mig sedan hem. Det blev inte bio i brist på biljetter och sällskap, men det var nästan skönt för jag var trött. Igår var det matte som gällde och det kanske inte direkt var optimalt för min hjärna att starta med. Haha ingen av oss, inte ens D verkade vara inne i skoltänket än. Men klarade iaf G på mitt senaste prov så det var ju skönt. Efter det var skoldagen redan slut och jag gick med Rebecca till centralen och tog mig hem. Tog det lugnt och lagade riktigt god middag i form av pannbiff, sås och potatis. Riktigt gott, men blev helt seg.

Kändes inte som att det fanns några direkta planer för kvällen och ett tag hade det räckt med film fr min del. Men så drog vi ihop ett litet gäng , så vid tiotiden kom Natta, Emma, Hampus, Joel och Oskar hit. Vi förfestade lite innan vi gick till KB. Blev mest ytliga samtal och så var det ju ”superkul” att killarna hittade in hit. Haha de fick skratta och jag fick skratta så det var väl roligt på sitt sätt. Ska ju bli intressant och se om de fortsätter och läsa sen, haha. Vid ett gick vi ner till KB, inte direkt ensamma om det. Så det slutade med att Natta och Emma tog sig hem och vi andra gick in. Mkt folk, många som man träffade på under kvällen och faktiskt bra drag gjorde det hela roligt. Hemma var jag sent, efter att ha nästan klämts ihjäl i kön till garderoben pust. Idag blir det plugg och så får vi se vad kvällen erbjuder.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0