Full fart

2010-01-12 @ 23:25:50

Hejsan!

Är påväg i säng, men kom på att jag glömt uppdatera här. Dagen började tidigt och har kört på i snabb takt. Skoldagen var okej, men var trött så blev segt. Efter det dödade jag min tid med att i a f tänka igenom några arbeten jag ska skriva. Imorgon ska det i praktiken skrivas också.

Var på jobbet vid fem. Med en bestämd positivitet och vilja. Gick bättre än igår, men nästan två säl för lite. Inte nöjd. Dåliga listor som vi ringer på för tillfället och dåliga chanser gör det hela lite tråkigare. Sen handlar det ju om erfarenhet också. Men jag kör på.

Imorgon väntar lite skolgolf. Haha vi ska börja ett arbete på morgonen. Sen blir det FULL fokus på mitt projektarbete hela dagen. Jobb på kvällen.

Kram på er och sov gott! Träningsverken stannar tills imorgon, garanterat.

Kommentarer
Postat av: mams

<3! Full fart här oxå. Har inte hunnit Gratta dig till jobbet..GRATTIS! Å de e klart du o det blir bra. Som du skrev Fullt kör! Eller som vi sa när jag var YNGRE..hehe..Kör så det ryker å ryker det inte..så kör ändå! På med hjälmen!! Hur gammal är jag egentligen?! haha Älskar dig förstås o lycka till med projektarbetet!! ;) Pussar o kramar i massor!

2010-01-12 @ 23:43:12
Postat av: Adrian

Hej Joanna,

jag heter Adrian och jobbar på uppdrag av Unity Line. Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på golfresor till Polen.



Gå gärna in på http://www.unityline.se/ och läs om våra golfpaket för 2010 under Grupperbjudanden.



Hoppas du hittar något som passar dig!

2010-04-30 @ 15:30:13
URL: http://www.unityline.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0