En lugn helg

2010-01-23 @ 16:50:37

På torsdagskvällen mötte jag upp Isabelle och vi gich och såg Avatar! Äntligen! Jag hade inga direkta förhoppningar, alla har sagt att den är jättebra men vissta inte riktigt om det var min filmtyp.

Men WOW va bra den var! Typisk film som alla kan gilla. Riktigt häftigt var den och hade ett fint budskap, gå och se den! Jag gillade den i 3d så tycker definitivt att man ska se den i det.

I går gick jag upp för att gå på matten efter lunch. Vi alla satt där i en kvart utan att D kom, riktigt irriterande. Sen gav vi upp och gick därifrån. Sen insäg vi att han tydligen skulle till läkaren, men det hade han inte informerat oss om! Suck, kom till skolan heeelt i onödan. Tog mig hem så småningom  och tog det lugnt, läste lite och slappade. Var inte sugen på att göra något, så jag blev hemma och tog det lugnt, såg Let’s Dance och lite annat. Skönt var det. Idag har jag fortsatt ta det lugnt, satt mig i bostadsköer och sett på skidor. Ikväll ska jag passa barn så jag ska fixa i ordning mig snart och laga lite mat.

Hoppas ni haft en skön helg än så länge!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0