Veckan har startat

2009-09-14 @ 23:12:59

Hej på er!

Min vecka har börjat med träning i form av chip- och puttövnngar. Gick helt okej. Det som är så störigt med att börja så tidigt är att man väljer helt fel kläder. På morgonen är det kallt och molnigt, men så fort träningen började idag lyste solen upp. Jättehärligt, men önskade ju att jag haft bättre kläder särskilt som vädret skulle bli annat.

Jaja åkte tillbaka till skolan för tråkig geografiletion och sedan var dagen slut. Satt och gick igenom psykologin med Natta sen. Tror vi kan den bra.

Sen tog jag mig hem, hade svårt och sova igår så har varit trött. Har ändå pluggat matte och psykologi. Nu är Roast på Berns klart och jag ska kolla igenom psykologin igen och sen sova!

Sov gott på er!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0