Varför, varför, varför?

2009-09-05 @ 20:14:11

Usch bara för att jag i tisdags sa hur glad jag var för att sommaren fortfarande var kvar så har det sedan i torsdags varit kallt och blåsigt. Den varmare jackan fick åka på igår tsm med handskarna och idag har det regnat hela dagen. De är grått och dystert, usch! Jag förstår mig inte på de som gillar hösten. Jag tycker inte om allt mörker som blir och allt regn och alla blommor och träd som vissnar och tappar löven.

Däremot känns det mer okej att krypa upp i soffan med en filt omkring sig, en kopp te och mysa med film hela kvällen medans regnet smattrar på fönstrena. Det kan jag iof uppskatta och det är precis det jag kommer göra ikväll.

Hoppas ni har en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med föregående talare..! Soliga höstdagar kan vara jättefina o mysiga med frisk luft, men MÖRKRET..nää huvva! Bilden är jättefin..tagit själv? Pussar <3!

2009-09-05 @ 21:46:30

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0