Underbar septemberdag!

2009-09-20 @ 17:03:14

Heeej på er!

Det har varit sommar här i helgen. Jag skojar inte, tänk att det är slutet av september och temperaturen är som mitt i sommaren! Underbart! Idag har jag haft fullt upp och inte hunnit skriva här.

Började tidigt imorse med att jag var på banan till nio för att träna. Sedan kom Therese och vi gick ut kvart över tio för att spela in oss som foursomelag på banan. Gick oväntat bra, jag har inte spelat på banan på veckor så jag var förvånad men det var ju skönt. Gick bra tsm och vi kan nog lösa det bra på söndag.
Det räckte med nio för det var otroligt segt därute eftersom alla ville spela och vi visste ju vilka hål vi skulle spela. Vi kan ju banan utan o innan så vi kännde oss klara.

Jag var hemma till två då jag åt snabbt, duschade mig och gjorde mig i ordning. Bytte shorts och bytte piké mot linne och cyklade ner till mellanhedsplanen för att se killarna spela korpenfotboll. 4-1 vann dem med så det var bra, me de spelar inge vidare. Haha jag sitter som vanligt vid sidan av och skriker på dem, de säger inte ett ord till varanda på planen och så kan det inte vara.^^Hahah men har man erfarenheter så har man och måste tala om dessa! ;)

Och nu är jag hemma igen och har ätit. Nu blir det nog lite slappande.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Det var super-kul att träffa dig på MaBG idag. Läser din blogg ofta - nice!! Ha en bra vecka -hörs o syns. Kram Anki

2009-09-20 @ 21:06:17
Postat av: Joanna svarar

Heej!



Verkligen jättekul och se dig! Kul att du e här inne och läser också =) Ha de så bra tills vi ses! Kram

2009-09-21 @ 00:00:42

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0