Träningsverken börjar komma nu..

2009-09-03 @ 00:03:56

Tänk så skönt det är när man helt plötsligt känner sig deppig och jätteolustig men så ringer en underbar vän och vill helt plötsligt få med mig på träning. Istället för att deppa ihop så väljer jag att ta mig an utmaningen, summan av detta blir att man blir riktigt positiv och glad igen!

Som sagt så tog jag mig till Natta och vi tog oss en springtur ner till Limhamnsfältet där vi körde "uppvärmning", magstyrka och kordinationsövningar.  Hade jag fått bestämma hade det räckt med "uppvärmningen" som alldeles lagom (vill poängtera att detta var en kortversion av friidrottarnas uppvärmningar)

Jag vill också säga att jag aldrig någonsin skulle säga någonting annat än att jag är mäkta imponerad av alla er som utövar friidrott på hög nivå. Jag umgås med en hel drös och vanliga dödliga skulle aldrig förstå omsättningen av träning de gör!! Eller va sägs om ett 16-dagars träningsläger i Polen med 3 pass om dagen?!

Jag fick i alla fall skratta åt min otränade kropp och Natta ville oturligt nog inte sluta efter uppvärmningen och det gjorde att min mages muskler dog efter alla repetitioner och min kordinationsförmåga är komisk. Hahah men kul hade vi åt det och sedan efter en timme promenerade vi hem. Jag blev kvar för middag och ytterligare en stund innan jag var här hemma igen. Nu  känner jag mig skönt trött i kroppen efter träningen och träningsverken kommer kännas imorgon, gött! Ska nog börja med Pilatesen snart tror jag..måste få mer träning!

Nu ska en glad och harmonisk tjej krypa ner i sängen och se 2½ men och sedan sova länge imorgon!
Natti natti!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0