Tänk att torsdagar kan vara så bra!

2009-09-04 @ 19:03:27

Heej på er!

Det är en trött Joanna som sitter här. Men vad gör det när jag hade en GRYM kväll igår! Förfesten med klasskompisarna blev lyckad och det var nog kul för vår nya kille att få chansen att träffa oss utanför skolan. Sen bar det av in till Hipp, jag kan erkänna att jag var lite orolig för om det skulle bli bra. Men, vad jag älskar Dj'n! Han är grymt bra! Spelar alla kända pop- och danslåtar blandat med schlagers. Det var ös på golvet och skönt att det var 18+ trots att några lyckats nässla sig in..vi i ID3 var lätt de spm öste mest! :D

Precis innan de stängde drog vi till Donken och nattamat! Välbehövligt. Sen så tog jag mig hem.
Bilderna får tala för sig självt, de är från förfesten och alla har inte fastnat. :)




Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0