Tänk att tisdagar kan vara så mkt bättre

2009-09-01 @ 16:36:43

Heej på er!

Med tanke på att måndagarna inte alltid är en favoritdag, så kan jag säga att denna tisdag har varit väldigt bra!
Fast den hade kunnat börja bättre...Jag skulle upp vid åtta. Jag har sovit riktigt gott under natten men helt plötsligt börjar någonting låta extremt mkt, det bankas en massa. Jag flyger upp och tänker att nu har jag försovit mig! Samtidigt som det låter som att någon försöker bryta upp min dörr. Jag kollar klockan och inser att den är 07.20! Går upp och kollar i titthålet och det visar sig att gubben utanför fixar med trappräcket. Nu till min reflektion, vem gör detta en tidig morgon innan de flesta inte börjat jobba och förmodligen ligger hemma och sover?!!

Jag gick och lade mig igen och höll för öronen, medans jag hör att någon på övre våningen kommer ut och skäller på honom, inte mer än rätt! Jag lyckades slumra till en stund innan jag skulle upp på riktigt.

Resten av dagen har varit bra! Kände mig pigg efter en dusch och i skolan väntade filosofi, en mattelektion som jag förstod någonting på för första gången (förbannad över att behövt stå ut med en dålig lärare i 2an!), superkul!
Sen hade jag en härlig psyklogilektion där vi pratade om va vi har för behov i livet. Om vad kärlek är egentligen och om människor klarar sig utan sex ett helt liv, faktiskt kul och höra på våra resonemang.
Jag själv kan säga att så länge jag har trygghet, familj, kärlek, vänner och mat för dagen kommer jag kunna leva länge!

Dagen avslutades med svenska, vi gick igenom Argumentation i tal och skrift, jag kmr gilla dessa lektioner mycket eftersom jag älskar att skriva. Haha klasskompisarna tycker bara det blir mkt jobb..

Nu ska jag skicka ett mejl och skriva loggbok för projektarbetet.


Jag i mina nya chinos

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg tjej! Snygga byxor! ;)

2009-09-01 @ 21:01:59

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0