T-r-ö-t-t!!

2009-09-27 @ 21:24:17

Här följer ett kort och sammanfattat inlägg om min dag. Är alldeles för slut för att göra ngt annat än lägga mig ner.

Golfen för min del gick bra, inte första nio, men sista gick jag bara plus 3 o räddade mig. Alla i laget hade godkända singlar. Vi ledde efter dem. Men sedan hoppades vi nog på små mirakel när det var foursome. Efter som typ 3 av sex spelare i motståndarlaget var scratchspelare. Men vi gick ändå ut med vinnarinställning! Jag orkade inte hålla ihop det med therese och det gick inte bra. Ingen var väl nöjd efter dagens slut men samtidigt får vi ju tänka realistiskt att vi egentligen inte skulle ha en chans och lyckades ändå utmana de tills foursomen kom.

Gick upp halv sju i kolsvart mörker, trodde jag ställt klockan fel. Jag kom hem åtta på kvällen i mörker. jag är helt slut i kroppen under hften. Benen orkar inte ta ett steg och fötterna är ömma. Huvudet är slut och jag är glad över för att tävlingarna är över och det tror jag faktiskt de är på riktigt när det gäller den här nivån.

Nu ska jag lägga mig ner och somna till film. Imorgon väntar en rolig sak. Men skriver då istället.
Sov gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0