Söndagsvila

2009-09-13 @ 20:07:51

Hejsan!

Här hemma har jag haft en skön dag med plugg i matte och psykologi och så har jag tagit det lugnt.
Nu ikväll har jag sett "Här har du ditt liv" med Mickael Persbrandt. En otroligt bra intervju om hans liv och möten med personer ur olika perioder i hans liv. Jag har nog alltid haft en bra bild av honom, trots alla medias vinklar. Men nu får han äntligen komma fram för alla. Riktigt bra var den! Ska blikul och se vilka andra som kommer vara med i fortsättningav serien.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att vid nio följa upp mitt oplanerade helgmaraton av Julia Roberts filmer med att se Notting Hill på 3an vid 21. En av favvosarna! Är så glad att hon är mitt upp i filmatiseringen av en bok jag läste i somras och verkligen gillade. Ska bli kul och se den på bioduken senare.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0