Sällskap i slappandet

2009-09-05 @ 13:36:44

Hej på er!

Jag har fått sova ut idag, väldigt skönt! Tvättmaskinerna i källaren är igång och jag tror att den här dagen kommer bli lugn. Känner för att bara ta det lugnt och se film tror jag.

Igår så hörde Natta av sig på kvällen och tyckte jag skulle ta mig dit. Så efter att ha dragit mig upp ur soffan tog jag mig hem till henne. Vi tog en promenad till Hemmakväll och köpte chips och godis, planen var film. Men påvägen hem mötte vi upp Alice och Agnes och vi satt och pratade i två timmar. Skönt att få ventilera saker och ting och det fick vi alla, så det blev förhoppningsvis bättre av det. Så klockan var ganskaq sent när vi var tillbaka hos Natta så då satte vi på en serie istället och efter det åkte jag hem till min sköna säng.

För övrigt har jag ont i magen av tränigsvärk efter onsdaagkvällen och eftersom jag dansade i torsdags blv det nog inte bättre. Det jobbiga är att jag inte kan sträcka på mig, vilket jag tycke om, hoppas det går över snart!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0