Roligt uppdrag

2009-09-28 @ 17:20:16

Hej på er!

Efter tio timmars välbehövlig sömn var det ganska lätt att gå upp imorse. Särskilt när jag skulle göra något roligt. J hörde av sig igår och behövde mig som golftjej. Han bad mig att klä mig i golfkläder och accesoarer och ta med en klubba till klockan elva på Athleticum. Det enda jag visste var att jag skulle bli fotad för ett tjejprojekt.

När jag kom dit så möttes jag av några andra olika idrottstjejer som utövade andra sporter. Sen när det väl blev min tur så ville den trevliga fotografen att jag skulle svinga i olika vinklar, posera i framsvingen, puttläsning etc. Det var jätteroligt och hon blev jättenöjd med bilderna. De jag såg blev riktigt bra. Framtoningen skulle vara athletiska tjejer som är fokuserade på de de utövar så det var riktigt tuffa bilder. Som tack fick vi en liten goodiebag med Ldb-produkter.

Det är först efteråt som jag insett vad projektet handlar om. Det är detta! Ett stort center som ska byggas här i Malmö som ska finnas till enbart för idrottstjejers behov. Massa olika typer av bra saker ska finnas att tillgå, in och läs! Ett superintressant projekt som för min del skulle vara väldigt aktuellt när jag är klar med min utbildning om ca fem år eftersom bygget sätts igång i år. Fina referenser kommer jag inte heller ha något problem med då J kommer att vara lite inbland. Så våra bilder som togs ska fungera som pressbilder som jag förstod det. Finnas upptryckta där inne och i kataloger(?) och till använding för dem. Hahah detta kan vara ganska stort, men framför allt en rolig grej att ha själv då jag förmodligen får mina bilder när de är klara, sen att de kmr synas lite var stans får vi väl ta då isf..

I skolan hade jag geografi och renskrev sen teatermanuset. Nu är jag hemma och ska börja med middagen och sedan skriva svenskauppgifterna klara.

Kommentarer
Postat av: mamma

WOW!! Vad roligt Joanna! Verkligen KUUUUUUULLLLL!!

2009-09-28 @ 19:38:35

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0