Psykologi och fågelritande

2009-09-15 @ 21:48:10

God kväll!

Här sitter jag och är väldigt trött. Ska ta en dusch och sedan sova tänkte jag. Dagen har varit bra. På filosofin gick vi igenom vad som påverkar oss som personer. Natta tyckte att fåglar var en bra beskrivning på mig..? hahaha inetrnt.

Matten gick bra och sedan var det psykologiprov. Kunde alltihop så jag tror det gick bra! Sen eftersom svenskan var intstld bokade jag handledartid och sedan gick jag och Natta upp på stan och kollade runt och tog en fika. Mysigt! Efter det sa vi hej då, hon drar till Malage en veca, superskönt! Jag gick in på Hlens och hittade en kalender och sedan ett lack från Mavala som förhindrar att naglarna skivar sig och gör att det stärks. Något mina naglar verkligen behöver göra. Den var inte så dyr så jag hoppas det hjälper.

Iväll har jag tagit det lugnt och sett Idol, nu väntar duschen! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ett tips; B-kombin Forte N, apoteket. Sedan jag började äta dom i början av sommaren eller nåt mot restless legs (!) så har mina naglar, huden o håret blivit helt otroligt fina! Prova! http://www.nyfikenvital.org/?q=node/163

Här kan du läsa mer! (B2 för hår hud o naglar,B6,B9= folsyra,B12 är oxå viktiga för kvinnor med månadsbekymmer o pms..)

Puss

2009-09-15 @ 23:41:23

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0