Organiserad dag ur flera aspekter

2009-09-17 @ 16:53:54

Tjoho på er!

Idag har det varit en skön dag. Hade inga problem med att sova i natt, var så totalt utpumpad att det inte gick och göra annat. Satt bara och stirrade på datorskärmen igår utan att egentligen göra något.

I förmiddaga tvättade jag och röjde upp härhemma. Vädret är underbart, så skönt att hösten har varit så fin trots en del tråkdagar! Så det firade jag med kjol idag. Tog mig till skolan till halv två för att hinna äta, ja jag är i skolan 40 minuter för tidigt för att hinna äta innan lunchen plockas undan. Men det är ju mat vi pratar om?! HAHA!
Sedan väntade Organisation & Ledarskap, helt okej lektion inget jättewow ännu. Men det beror nog på att jag redan kan mycket om det från innan.

Sen var dagen slut och jag cyklade hem och handlade mat på vägen. Är helt duktig på att handla har jag insett. Idag var det bra erbjudanden så då kommer man ännu bättre undan i pris. Snålar inte på att äta bra mat, men det går ändå. Super.

Nu är jag hemma, ska nog göra lite planering och äta ngt gott till middag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är en FRÖJD att se dig min vackra Joanna!

Roligt att du märker dina bra talanger oxå när det gäller att handla! ;) Love you!

2009-09-17 @ 20:26:37

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0