Ojsan!

2009-09-08 @ 19:42:49

Hej på er!

Var trött idag också och kom hem vid halv tre. Vid halv fyra somnade jag och sov till halv sju. Kanske inte det smartast för nu lär jag inte kunna somna när jag borde. Men oj va skönt det var!

Men dagen har varit bra. Jag är jätteglad för att vädret igår och idag har blivit jättefint. Soligt och varmnt, problemet är att jag trott att det ska bli kallt och satt på mig för mkt kläder. Men jag ska inte klaga.

Än så länge är jag inget fan av mina filosofilektioner men det kanske kommer. Än så länge har vi inte gjort något speciellt och jag blir inte så stimulerad tillräckligt. Däremot så satt jag nästan och längtade till matten och läxförhöret för jag kunde ju allt. Det är så sjukt att JAG som hatade matte säger så, men än så länge fattar jag allt och då blir det ju kul! Behöer jag säga att jag hade alla rätt? :D

Psykologin är verkligen något jag tycker om! Riktigt intressant och vi pratar just nu om barns utveckling socialt och sexuellt från att de föds Jag lär mig mycket om va som sker med dem och hur otroligt viktigt det är med trygghet, värme och kärlek för att ett barn ska få ett bra liv som stor. Detta har man ju såklart förstått innan men nu får man så mycket mer fakta och exempel. Haha jag kanske är redo för barn när jag är klar med kursen..! (STORT skämt, jag älskar barn men vill inte ha egna förräns runt 30!!)

I svenskan ska vi börja skriva argumenterande artiklar och sen var dagen slut. Nu har jag ätit och ska ta det lugnt. Måste läsa lite inför teater imorgon också.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0