Nu:pluggtime!

2009-09-29 @ 22:30:17

Hej på er!

Haft en bra skoldag idag. Inga konstigheter. Mysig fika med Alice och Natta efteråt. Skönt att solen sken idag hade inte klarat engrå höstdag till! Efter det gick jag runt lite, tänkte hitta mössa men fick med mig en jeanskjol på rea från Veromoda, alltid bra. Hemma vid tre och har tagt det lugnt. Suttit och kollat på stövlar här och där och har nog hittat mina favoriter. Bra att jag var barnvakt i helgen!

Plugget har fått vänta tills nu, men jag känner mig inspirerad och som de flesta av er vet jobbar jag bäst på kvällen och under press, så varsågod Joanna.
En kopp te och musik och sedan kör jag.

Sovmorgon imorgon då det är Skol-SM i golf i dagarna. Det går hyfsat för dem.


De svarta är från nelly.com och är tänkta som höststövel, de bruna är från ellos och är tänkta som varma stövlar i vinter. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: busk

SVARTA LLÄTTT!! hahaha

2009-10-01 @ 23:56:47

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0