Nu är dem undanlagda i det omedvetna..

2009-09-12 @ 21:17:35

Va bra det är när man får ur sig allt negativt och trycker ner det i det omedvetna (psykologin..) så att det ligger där utan att man märker det (kan visserligen påverka en..)och så distraherar man sig själv med annat, som jag gjort idag. Nu kan jag tänka positivt igen och är avslappnad. Jag har så ruskigt bra känsla om detta så att vänta de där 5 månaderna får helt enkelt bli en väntan på något väldigt bra! Det kommer gå upp och ner med hur jag känner men så får det vara.

Nu sitter jag och ser den underbara filmen vid din sida (stepmom), alla borde se den för den innefattar ett otroligt svårt ämne som många familjer handskas med och min är inget undantag. Som tur är är det ganska länge sedan  perioden var över för oss och nu ser vi nog bara allt  bra som kommer ur det. Men det är klart att jag ibland tänker på hur det hade varit och det gör jag ju såklart ännu mer när jag ser filmen. Men den är riktigt bra så se den! Nu börjar den igen så ni får gå in och läsa om vad den handlar om. Julia, som är en av mina favoriter är med också!

<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmm..mysigt! Vill du ha en Notting Hill har jag två..trodde du hade den nere hos dig så jag köpte en till på sån billiglåda..Pussar!

2009-09-14 @ 09:07:34

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0