Nedräkningen har börjat

2009-09-24 @ 20:12:32

Imorse när jag klivit upp visste jag precis hur dagen skulle bli. Jag kände det i hela mig och det har legat som ett moln över mig hela dagen. Varit som i dvala. Inget i den korta skoldagen var kul. Mitt usb-minne är försvunnet och det är märkligt, med tanke på att det suttit fast på nyckelknippan. Tror ngn tagit det eller så har det gått sönder utan att jag märkt det. Det är ju ersättligt, men mkt på det tillhör min dator och det känns så fel om fel person fått tag i det och kommer åt alla bilder, dokument etc. som ligger där på. Hoppas att människan tömmer det! :S

Åter till dvalan. Lyckades handla mat för hela veckan trots att jag knappt visste vad jag skulle ha. Tvätten torkar just nu. Inte mycket till produktiv dag detta men orkar inte.

Resfeber har jag haft hela dagen, men ska jag någonstans? Näe precis. Helt spattig inombords samtidigt som jag är i dvala utåt. Knepigt detta.

Åerkommer imorgon.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0