Något stressad morgon!

2009-09-02 @ 12:10:06

Gash vad irriterad jag var på mig själv imorse när jag insåg att klockan var alldeles förmycket. Så typiskt och försova sig när man verkligen måste passa en tid. Men på något konsigt sätt han jag slänga på mig lite kläder, dra ihop klubborna och skolsakerna och cykla till skolan. Haha var dr före killarna trots att jag var sen.

Det var wedgeträning, jag slog riktigt bra wdgar faktist ch sen väntade ett test på det. Men jag blev bara sur för testet gav inte alls rätt utdelning för mig. Jag var riktigt nöjd då också men inget bra resultat. Modern teknik går inte alltid att lita på!

Nu är jag tillbaka i skolan och har ätit god fisk till lunch. Nu är t projektarbete och sedan ESTETISKA!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0