Mmm Gooott?!

2009-09-17 @ 17:10:35

Glömde bort igår och berätta om estetiskans början!

Isabelle och hennes vän Sofi, eller snarare Sofi..hade bakat två kakor. Och eftersom Issa är Issa är hon generös och tänker tanken att: "men nu står jag här med två kakor helt själv, jag skulle kunna äta dem själv, men naaj, jag tar med dem till teatergruppen imorgon och bjuder på dem!" Hon e väl kär inte sant?

Sen så kan hon nog tyvärr inte hoppas på att det blir någon tradition att det blir godsaker på den lektionen framöver, känner inte att gruppen har någon bra kandidat, om hon nu inte tar på sig rollen själv! ;D

Men nu till det roliga i det hela. De var inte riktigt klardekorerade när dem skulle ätas så Issa gjorde det på plats. Cheesecaken skulle ha goda blåbär på sig och så var det det där med jordnötskrämskakan...den skulle ju ha kräm även ovanpå och runtom. Så hon tar upp krämen och ska till och sprittsa ut den på kakan, samtidigt så säger hon "mmmm gooott" högt och när jag ser krämen tryckas ut kan jag inte annat än att skratta ordentligt för det ser inte ut som kräm som kommer...det ser ut såhär:


Förstår ni nu att om jag kunnat äta den hade jag nu tappat lusten till det?! Haha som tur var skulle den smetas ut så den såg ätbar ut minutrarna senare. Cheesecaken var jättegod och Issas fina gest gillades mkt, men vad vi skrattade! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa det var ju väldigt aptitligt! Yack! Förstår att skratten måste varit många!!

2009-09-17 @ 20:29:59

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0