Mitt i veckan

2009-09-30 @ 23:59:26

Hej på er!

Har en känla av att den här vecan bara kommer rinna förbi. Känns inte som något direkt givadne händer, men det finns ju dagar kvar. Blev nöjd med mina Svenskaartiklar i alla fall. Rättade de imorse och sedan åkte jag till skolan för projektarbete, men det blev inte mycket till projektarbete utan mesta babbel med de flesta och mest med Issa :) Sedan var det estetiska och vi gick igenom råmanuset som efteråt visade sig behöva en del ändringar. Så jag och min grupp satte oss med det efteråt i två timmar, men blev riktigt nöjda så nu är vår del helt klar!

Dessutom så gick vi igenom vilka roller var och en ville ha och på några blir det en liten auditionbattle. Bla. på min men haha som jag ska köra! Ni som tittar in på onsdag eftermiddag kan förvänta er en tillbitchad Joanna som är ute efter den elakaste, men kanske roligaste rollen. Watch out för hon är inte där för att förlora!

Hemma var jag vid halv åtta, kul liv. ;) Middag och sedan bara slappat. En sådan där sego dag. Känns inte som att jag har saker som bör göras, men det har jag nog. Men inget go i mig direkt. Måste nog få lite utmaningar och bita i tror jag.

Nu ska jag somna till 2 and a half men! Btw. ett visst par svarta boots är påväg mot min brevlåda sooon :)

Kommentarer
Postat av: issa

det blir mest bara babbel när vi är i farten! : )

2009-10-02 @ 09:06:05

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0