Mingel och manusskrivande

2009-09-16 @ 21:13:06

Heej!

Här sitter en tröttis. Idag är det beroende på mingel med företagare och entreprenörer i två timmar med hög ljudnivå, massa prat och värme. Men det var roligt och givande. Pratade kanske med 20-30 personer under den tiden, någon riktigt givande och vissa andra undrade man vad de gjorde där. Men verkligen en erfarenhet rikare. Jag har inga problem och prata så med nya folk. Känns bara som en stor möjlighet att presentera sig själv  Vi var där eftersom vi har ett mentorsprogram och då gärna hittar potentilla mentorer och är framgångsrika inom UF-företag och då är det här en jättebra möjlighet att visa upp sig, speciellt som vi var där som enda skola.

Jag kunde även knyta en kontakt inom idrottssbranchen så det var roligt och så får vi se om det leder någonstans.

När vi var tillbaka på skolan hade vi genomgång av vilka vi mött och sedan väntade lunch.
Sen hade jag handledarmöte med S. Inser att det kommer gå åt mycket timmar åt detta, det är ett roligt projekt men samtidigt är det inte det enda ämnet jag har..

Efter det avslutades dagen med 3 timmar estetiska. Idag satt vi och skrev manus i min grupp till vår tilldelade scen. Gick bra och var kul och få göra det själva. Och jag har en idé om vem jag vill spela...men det får komma senare.

Hemma vid sex och jag har tagit det lugnt. Skrivit ner allt jag ska fylla min kalender med, ganska mkt. Så nu borde jag nog fylla den och sen borde jag sova.


En bild säger mer än tusen ord..

Kommentarer
Postat av: mamma

PUSS min SÖTIS!!

2009-09-16 @ 21:39:00

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0