Mina stora(!) extrasyskon

2009-09-24 @ 11:05:34

Underbart och få träffa familjen igen!! Härligt och få uppdatera varandra om tiden som varit och kommer. Barnen har blivit sååå stora, det märks så tydligt när man inte träffats på ett tag. Vi har busat och haft mysigt och imorse fick jag se deras nya dagis och skola (mkt viktigt at jag skulle med in tyckte dem =) )

Alice har börjat i ettan! Kan inte tro att lilla tjejen har gjort det och hela kvällen satt jag och mindes tillbaka till hur det var då när jag själv var så liten, men kände mig så stor! Känns så roligt att verkligen få följa de i sin utveckling och vi har diskuterat skillnaden i ålder på mig och Alice så hon har fått visa sina matteskills. När hon går ut nian (vilket är låååångt kvar, hon tycker dom är SÅÅ stora som går där och minns själv att jag kände så) då är jag 27 år! HERREGUD! Och när hon tar studenten, det gör jag ju nästa år, då är jag 30!! Helt sinnesjukt! Haha långt dit, men ändå inte. Då har jag ju kommit så långt i livet!

Blev ett litet uppvaknande detta, måste njuta av allt det braiga som är nu!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0