Man kan ändra sig

2009-09-26 @ 13:44:10

Hejsan!

Barnpassningen gick bra igår. Ägnade mig åt att läsa min filosfiläxa när det var lugnt i huset så att den är klar.
Idag har jag sett Grey's, Gossip Girl och Skavlanavsnittet från igår. Wow, jag måste säga att jag fick min uppfattning av Anna Anka falerad. Hon hade enligt mig mycket sanning i det hon sa och tycker. Och jag tycker att det är otroligt skönt att någon kommer och rör om i Sveriges instängda och ibland väldigt trånga syn på saker och ting. Det är uppenbart att tv3 vinklar saker så att de ska få ut största möjliga tittarsiffror och jag är lättad över att Anna efter intervjun är mänsklig och faktistkt en riktig klipsk tjej i mina ögon. Åsikter kan ändras. Se programmet i Svt play vett ja!

Nu blir det plugg fram till middagen och sedan ska jag passa samma barn som igår och hjälpa till på födelsedagfesten som ska hållas.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller helt och hållet med! Ge och ta! ;)

Du är SÅ vackrast!

2009-09-26 @ 16:21:59

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0