Jag mår bra när det är fint

2009-09-10 @ 20:06:22

Hejsan!

Haft en flitig dag vill jag påstå. Sov skönt i natt först och främst! Imorse gick jag upp och tvättade och tog det lugnt under tiden. När det var klart vid tolv så duschade jag och tvättade håret. Sen väntade psykologilektion vid två. Skoldagen var därefter slut då gjorde jag matteläxan och sedan knåpade jag och Jimmy ihop mitt schema så nu är allt klart. Äntligen!

Påvägen hem handlade jag för veckan och väl hemma diskade jag och städade undan överflödiga saker. Har en förmåga att hamna kläder över hela rummet efter att någon klätt på sig här. Undrar vem det kan vara? Det som är skönt är att jag inte känner mig särskilt välmående när det är stökigt omkring mig så jag brukar ta ett ryck och städa upp allt och sen är det ju fint igen!  Eftersom det inte är så stort här heller märks det direkt när det blir stökigt.

Ätit god tacosmiddag och nu blir det nog Idol.
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint!! ;)

2009-09-10 @ 21:45:36

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0