Jag är bra på detta

2009-09-22 @ 22:54:43

Oj vad jag är bra på att trycka ner saker i det omedvetna, eller att komma över dem. De första timmarna hemma gick jag runt och var arg och besviken och ville till varje pris tala om det. Men efter ett tag skönk det där och helt plötsligt var det som vanligt och jag fortsätter som om inget hänt. Det finns viktigare saker och så länge jag hanterar det andra får det vara så här. Bara tagit det lugnt här hemma. Nu ska jag duscha och seda somna till OTH.

Åhh vad älskar Aloejuicen, den funkar verkligen (peppar, peppar) var supersnuvig och sänkt hela kvällen igår, men senaste dygnet har jag boostat mig med flera deceliter juice och det fungerar. Så jag fortsätter tills jag känner mig kry. För övrigt dricker jag det morgon och kväll vanligtvis i mindre dos. Ingen snuva på hela dagen idag. Varje gång jag dricker så känner jag hur de renar medans det far ner i magsäcken, klyschigt -men sant! Pröva ni med!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte ALLS klyschigt utan VÄLDIGT SANT! Ren naturlig bakteriedödare med alla möjliga vitaminer o braigheter! Love you!

2009-09-22 @ 23:25:39

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0