Hej sköna onsdag!

2009-09-09 @ 12:20:40

Fortfarande sovproblem för min del. Antar att jag är inne i en tänkande period då allt ploppar upp i huvudet så fort jag lägger huvudet på kudden. Normalt somnar jag på 10 minuter, det är ju så skönt att sova! Men idag var de inte skönt när jag vaknar en kvart innan klockan heller, då känns det som att jag sovit dåligt också inte bara för lite. Önskar att jag hade mammas spikmatta att ligga på den var så underbart skön när jag provade den i somras.

Träningen imorse gick okej. Det var wedgeträning och jag fick skjuts av Douglas upp så det var smidigt. Tränade olika längder. Inser att min sving inte är bra i fullängd mendesto bättre när jag lår de korta wedgarna.

Nu är jag hemma en sväng och vilar lite, vid ett ska jag ta mig till skolan för lunch och sedan estetsika.


Grey's har underhållt mig

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0