Härliga fredag är här!

2009-09-18 @ 21:51:37

Hejsan!

Suttit här och ändrat lite en stund, därav ingen bloggning. Hoppas ni har en härlig dag!
Jag fick lite sovmorgon imorse och sen väntade lite matteplugg och lunch i skolan innan själva mattelektionen. Jag är ju grym för tillfället i det. Måste be D om svårare uppgifter så jag kan öva in dem och förhoppningsvis få högre betyg än G, det vore ju väldigt skönt!

Efter det var dagen slut och jag cyklade hem i det underbara vädret! Rena sensommaren här och väldigt varmt, härligt!

Väl hemma har jag fredagsslappat bara. Kvällen hade inget att erbjuda bland människona i den här staden så jag blir hemma, lika skönt det. Dirty Dancing börjar vid tio så den ska jag kolla in. Till minne av Patrick Swayse som tyvärr som många andra förlorade sina sista andetag till Cancern. En underbar film som det var ett tag sedan jag såg.

Jag säger godnatt och så hörs vi imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina ändringar! ;) Älskar dig! Sov så gott! Imorgon spelar vi kräftgolf vid 15 och efter det kräftor! Ska hälsa så mycket till dig från Svante o Anders (Monkis man)..bättre tjej än du finns inte!! ;);) Puss mitt <3!

2009-09-18 @ 22:01:36

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0