Han har blivit mänsklig

2009-09-07 @ 23:51:28

Kom på en sak som jag insett ikväll när jag surfat runt. Alex Schulman har gått ifrån att enligt mig bara provocera och sprida sina elakheter omkring sig som avgaser till att helt plötsligt bli mänsklig.

Vet ni vad det beror på? Jo han har skrivit en bok om sin pappa, men det stora är att han förlovat sig med sin livs kärlek men det är inte det största. Det största är att han har blivit pappa, till lilla flickan Charlie! Jag har sträckläst de flesta inläggen i hans nya pappablogg och jag skulle rekomendera den, så pass bra är den. En helt ny sida av en person jag trodde skulle förbli som han varit, elak och provocerande. Men jag har insett en sak ikväll. Att även de mest omänskliga kan bli normala, de behvde bara få barn. Då inser man att det finns något större och viktigare i sitt liv än sitt ego och blir helt plötsligt normal. Tänk vad kärleken kan bidra till! Jag är tacksam för att det fanns en räddning för honom, för jag har ALDRIG gillat hans tidigare person och jag hade tyckt synd om barnet. Men nu har det förändrats och jag är glad för det.
http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0