Golfträning & familjemys

2009-09-23 @ 13:22:55

Hej på er!

Nu sitter jag och väntar på estetiskans början. Morgonen har gått bra med träning först. Wedgar, sving och putt blev det. Tog lite bilder men får lägga upp de imorgon. När vi kom tillbaka och hade ätit då blev jag helt plötsligt intagen i aulan och skulle vara med på bild(!) haha! Något märkligt att stå med Noring och Hilda som är landslagsmålvakter och ha med mig på samma bild(?) Men är man ansvarig och ordförande för idrottsrådet så är man, fina profilbilder blev det också på alla :)
Så nu lär man mötas av de i nästa kataloger som kommer och även på skolan. Suck haha.

Men när skolan slutar vid fem då blir det kuul! Då hämtar Maria mig och jag följer med hem till hela familjen och stannar tills imorgon. Härligt och få träffa de igen. Vi har inte setts sen i maj skäms på oss för att inte ha tagit tag i det. Men nu blir roligt och få se dem igen!

Antagligen blir det inte mer bloggning förräns imorgon då, så ha en skön dag fortsättningsvis!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0