Fastnade jag?

2009-09-26 @ 15:47:47

Fick en fin kommenatar på min annars låga torsdag, Erik var absolut nöjdast med min porträttbild som vi tog i onsdags. Utifrån honom som fotograf såklart och jag blev glad för hans skull att han var nöjd. Jag är inte den som ojjar mig över bilder så tillvida att de ser okej ut och inte är tagna i de värsta av lägen.

Men jag var inte direkt beredd på att bli fotad i onsdags så jag måste säga trots det att jag är är nöjd med resultatet, behöver inte blunda när ja ser denna i fortsättningen. Känns bra att se en så glad bild på mig själv när jag vet att jag inombords kanske inte riktigt bemästrade leendet på bilden den dagen. För övrigt är klädseln inte vald själv och jag tycker det är synd att ProCivitasmärket döljsunder mitt hårsvall.


Foto: Erik Schuss

Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår Eric! Det är bara att gratulera honom till en så fotogenic modell!! :)

2009-09-26 @ 22:17:02

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0