En slapparfredag

2009-09-04 @ 19:11:41

Som sagt är jag rätt så trött idag, trots 8 timmars sömn. Men när klockan ringde vid tolv hade jag gärna legat kvar. Men en lektion väntade i skolan så jag tog mig dit för min mattelektion. Jag måste säga att jag är förvånad över mig själv. Jag föstår ju vad vi håller på med! Jag var typ klar med övningarna först av alla hihi. De vi gör nu handlar om kordinatsystem och det förstod jag kanske mindre än hälften av efter provet förra året. Nu har jag suttit två lektioner och tycker det är enkelt, ingen är gladare än jag.

Sen tog jag mig hem och har bara degat i soffan och nu har jag precis ätit. Jag är för trött för att anväda hjärnan till några extrema idéer så det fick bli stekt potatis, korv och ägg. Gott och enkelt. Nu ska jag fortsätta mitt slappande. Ikväll blir det fotboll och filmtittande.

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0