En helt vanlig torsdag..

2009-09-03 @ 16:12:03

Hej på er!

Det var skönt att få sova länge imorse men jag är ändå trött. Skoldagen innehöll en rolig Psykolgilektion och såvar det klart. Efter den cyklade jaghemoch handlade påvägen och nu är jag hemma för lite vila.

Ikväll är det nämligen årets första PPP på Hipp! Jag var inte så pepp tidigare i veckan, men så insåg jag att jag hade råd och att på 18+ dansgolvet kmr dj'n som spelade på ladan på etage i somras hålla till vilket betyder att det kommer vara grym dansmusik! Så jag ska äta och göra mig klar sen och ta mig till natta för förfest. Det är väldigt skönt att min enda lektion är klockan två imorgon haha..!

Så om vi inte hörs så får ni bilder och resumé imorgon!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0