Det där med måndagarna..

2009-09-07 @ 23:40:05

Ja själva måndagen är väl inte så farlig, men mitt problem är att jag alltid känner mig så seg.
Jag gick och la mig i tid igår men kan trots det inte sova. Okej att jag haft en väldigt lugn och skön helg men då brukar jag vara trött för att jag gjort för lite och somna gott, men inte igår.

Dagen blev bra trots en ngt trött jag. Hade träning med närspelstest som kunde gått rätt så mkt bättre i morse. Men sen vann jag tävlingen som killarna "gjort omöjlig" för mig för att de underskattar mig. Hahah fick de som inte fattat att jag presterar som bäst på tävling och klår de alla! :D

Inställd geografi resulterade i ytterst kort dag. God lunch. Sedan ut till banan för att ha ihjäl fyra timmar innan träning. Hann prata en hel del med Bengt vilket var skönt och roligt, senast var nog innan sommaren. Hade 8 bollsövning på träningen. Inte min grej. Man ska bara göra ett slag från varje avstånd. Jag tycker inte det ger mig så mycket och blir istället okoncentrerad och det leder ju till dåliga resultat.

När jag kom hem åt jag korv stroganoff och hade mysigt samtal med Mamma. Kjell kom med VÄLDIGT glada nyheter om Tobbe, (tack för att det finns skyddsänglar) och roliga planer för våren.
Man kan sammanfatta min kväll och dag i fina samtal. Ja faktiskt mysiga samtal med människor jag bryr mig om mycket.

Ledsen om detta blev lite trögt. Men jag är trött och vill sova nu. Ska dricka en kopp te och somna till 2½ men.
Får sova till 8 imorgon, skönt! Just nu hade jag velat somna medans någon kliar en i håret, det är sååååå skönt!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0