Boostar mig med Aloe

2009-09-21 @ 18:30:18

Hej på er!

Dagen har blivit flitig tycker jag. Började med plugg och sedan lunch innan jag tog mig ut till banan till tre. Gullet jobbade så kul och träffa honom och såklart Bengt och de andra grabbarna. Sen så stod jag och gjorde tre närspelsövningar som gick helt okej fram till fem. Då började gruppträningen och vi tränade svingen.

Jag tror min sving kan vila sig i form för den funkar helt okej nu och jag har koll på vad som sker i den och så. Lär inte kunna hoppas på drömgolf på söndag men förhoppningsvis att jag kan hålla det på en okej nivå.

Hade som vanligt numera en diskussion med Marcus om våra liv som verkar ganska lika med tanke på att vi spelar för samma klubb och går samma skola. Men som skiljer sig otroligt med tanke på att att han knappt behöver lyfta ett finger i jämförelse med mig och jag gör och klarar av allt som krävs i mitt egna liv helt själv. Jag vet att jag har rätt men börjar tröttna på att han inte kan se det. Eller så jävlas han som vanligt bara. Suck haha.

En snuvig näsa sitter jag med nu så försöker boosta mig med Aloe juice så gott det går. Ingenting som stavas sjukdom har jag tid med varken nu eller sen.

Nu: Middag!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0