090909

2009-09-09 @ 20:07:59

Eh ju lite häftigt att få skriva den rubriken idag!

Estetiska gick helt okej, satte ihop massa scener och tog ut vilka karaktärer som ska vara med. Kul att Issa och Rebecca ska vara med, det är nämligen lite speciella personer som är med för övrigt om jag uttrycker det så..

Nu är jag hemma och har ätit och tagit det lugnt. För ett litet röstningkrig också om när vi ska ta studenten på Facebook. Imorgon ska det röstas emellan den 9e och 11e juni, dvs en onsdag och fredag. Jag är inte alltid bra på att tänka egoistiskt, men detta gäller MIN STUDENTDAG och då tar jag mig rätten till det!

Jag vill utan tvekan ha min student på fredagen! Tänk för alla som vill resa långt är det ju så mycket smidigare än att ha det mitt i veckan. Alla människor jobbar ju i veckan. Vet ju redan nu att alla som skulle vilja komma kanske inte har möjligheten pga av avsåndet och det har jag såklart förståelse för. Men jag skulle bli otroligt glad om ni ville ta er en sväng hit! Se fina Malmö över helgen och träffa mig! :D Om man bokar 3 månader i förväg så är tågbiljetterna superbilliga. Lovar er att inbjudningarna är skickade innan dess!

Så hur som helst är det omröstning imorgon. Än så länge har jag bra vibbar om detta, men vi får se. JOBBIGT!
Lugnt kvällsmys väntar nu.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0